Nokia Lumia 530

Nokia Lumia 530 bleu Blue 51%
Lumia 530: Windows Phone 8.1, augustus 2014, 5 megapixel camera, Snapdragon 200 MSM8212, quad-core, HSDPA, 4 inch, XHDPI scherm (244 ppi)

Nokia De Nokia Lumia 530 scoort 4.2 uit 5 gebaseerd op 2 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Nokia Lumia 530
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Lumia 530


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Lumia 530.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Let wel op, je raakt je persoonlijke instellingen kwijt

Met windows phone 7
Zet je telefoon uit
Druk en hou volume omlaag en camera knoppen in
Hou power knop in
Als de telefoon trilt laat dan de power knop los (hou volume omlaag en camera ingedrukt)

Met windows phone 8
Zet telefoon uit
houd volume omlaag in en sluit de telefoon aan via usb op een computer.
Na 8 seconden zie je een uitroepteken.
Druk dan gelijk deze knoppen in na elkaar
1. Volume omhoog
2. Volume omlaag
3. Power
4. Volume omlaag

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Navigeer naar Menu, Berichten, Opties, Infodienst.
  • Kies voor Opties, Item, Zelf Toevoegen.
  • Bij Itemnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Itemnummer vul je 919 in.
  • Kies OK.
  • Kies NL-Alert, Opties, Abonnement.
  • Kies NL-Alrt, Opties, Direct Melden.
  • Kies Opties, Instellingen, Ontvangst, Aan.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Lumia 530? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Neem contact op met de verkoper


7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je wel een backup kunt maken via de pc (nokia suite software). Je kunt eventueel een simkaart vervangen via de provider als dat het probleem is. Mocht dat niet helpen dan kun je nog een fabrieksherstel uitvoeren. Werkt het dan nog niet, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het goed is is dat een toegankelijkheids instelling (instellingen - toegankelijkheid - scherm vergroting/vergrootgals)

Als deze aan staat kun je met 2 vingers het scherm "snel drukken" om te vergroten. Om deze vergroting te veranderen kun je 2x "snel drukken"
" en dan vasthouden om in en uit te zoomen. Hopelijk lost dit je probleem op (wellicht is het mogelijk om deze functie ook gelijk uit te zetten)

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is een reparatie nodig. Dit valt niet onder garantie

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik heb mijn nokia laten vallen het scherm kan niet meer naar onder of naar boven kan mijn simcode niet meer indrukken als er iemand belt kan ik wel opnemen maar zelf kan ik niet meer bellen of berichten bekijken

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
ik heb mijn nokia laten vallen het scherm kan niet meer naar onder of naar boven kan mijn simcode niet meer indrukken als er iemand belt kan ik wel opnemen maar zelf kan ik niet meer bellen of berichten bekijken

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt mij een technisch defect. Neem contact op met de verkoper of nokia om het toestel/scherm te laten herstellen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je het beste een backup kunt maken en dan een fabrieksherstel kunt uitvoeren. Want een week verder en niet laden is niet de bedoeling.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je een fabrieksherstel uit moet voeren.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er is geen instelling om alleen mobiele nummers te bellen. Ik neem aan dat of het nummer dat je wil bellen niet klopt of dat er iets mis is bij de provider.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart ook eens je router en de telefoon. Gebruik je een wifi punt van een ander? Dan kan het zijn dat er een wachtwoord is ingesteld, of dat het wifi punt is vervangen

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

In principe kun je verwachten dat je een jaar garantie hebt via de verkoper (aldi dus). Daarna nog een jaar via Nokia. Je kunt wel nogmaals proberen om een fabrieksherstel uit te voeren, hopelijk gaat het de tweede keer goed.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je een kijken of je opnieuw kunt synchoniseren

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
okee, zal proberen. bedankt

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Scroll naar rechts -> Instellingen -> Mobiele netwerk
Kun je daar je actieve verbinding vinden? Zo ja, kijk of je deze kunt verwijderen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens bij dit filmpje
Hopelijk is jouw fout dezelfde, want het schijnt dan opgelost te kunnen worden met Nokia software

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij sommige telefoons heb je en aparte instelling voor de trilfunctie. Nokia is vaak niet heel uitgebreid in de functionaliteit. Dus als dit niet aan te passen is, komt dit wellicht in een update.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Telefoon gaat af en toe van zelf op stil. Wat is er aan te doen?

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat de wifi pas geactiveerd wordt als je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd via de browser (dit is vaak bij vakantielocaties).

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

http://www.nokia.com/nl-nl/support/product/lumia530/smartguidance/?action=singleTopic&topic=B-GUID-2ABA261E-144B-4B3E-BCF5-3951B7990A81-8_10

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik wil me aanmelden op facebook via de applicatie en keikg meteen de foutmelding "er is iets fout gegaan".

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?