Samsung Galaxy J5

Samsung KPN KPN   Galaxy J5 black 47%
Galaxy J5: Android 5, juni 2015, 13 megapixel camera, Snapdragon 410 MSM8916, quad-core, dun, HSPA+/4G (tot 150 Mbit/s), VoLTE, 16 GB interne opslag, 5.0 inch, HD scherm (293 ppi)

Samsung De Samsung Galaxy J5 scoort 3.4 uit 5 gebaseerd op 11 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Samsung Galaxy J5
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Galaxy J5


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Galaxy J5.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Samsung Kies. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Galaxy J5 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Samsung Kies van de website van Samsung. Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of een update uitvoeren


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Galaxy J5? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens binnen de apps zelf bij de instellingen. Soms doen apps dit individueel instellen/regelen.

3 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk op de oproep knop en dan op de instellingen (3 puntjes) bij de blokkeringen en kijk of onbekende nummers worden gebokkeerd. (ze worden niet echt geblokkeerd, maar je hoort geen ringtone als deze instelling aan staat)

3 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk niet dat wij hierbij kunnen helpen. Er is waarschijnlijk een bepaalde limiet aan het aantal berichten of aan de tijd. Wellicht dat je tussentijds nog een backup hebt gemaakt via de google drive, in dat geval zou je die wellicht nog in kunnen zien

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik hoorden een grote piep en toen deed Mijn speaker doet raar <br />Is me telefoon kapot of want niks doet het ? Kan deze telfoon maar 2 jaar mee?

4 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een goede backup te maken (samsung kies programma op de computer) en dan een fabrieksherstel uit te voeren.

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Niet direct nee, maar je kunt wel een screenshot maken (met bepaalde toetsencombinatie of screenshot app) en dan vervolgens deze doorsturen naar een emailadres, of mocht je een printer hebben die via een app kan worden aangestuurd, deze app gebruiken om direct af te drukken

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik ben niet bekend met deze app. Maar als het niet goed werkt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de ontwikkelaar. Tot die tijd wellicht handig om de app te de-installeren tot de problemen opgelost zijn

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Waarschijnlijk is je telefoon te vol. Kijk bij antwoord 3 veelgestelde vragen

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Na update ben ik alle albums die op sd kaart stonden kwijt. Hoe los ik dit op?

6 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik heb een Samsung J5 2016, sinds kort gaat nadat ik hem aan heb gezet op een onverwacht moment de beltoon spelen, dievdus ook ingesteld staat als er dus werkelijk naar mijn telefoon gebeld wordt. Dit heeft hij nooit gedaan, sinds een week. Wat kan er fout zijn met de telefoon ?

6 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
inkomende oproepen zichtbaar maken

6 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hallo, bij het versturen van foto’s met Viber krijg ik automatisch een extra kopie bij galerij, hoe kan ik deze functie uit zetten?<br />Alvast bedankt<br />Haroon

6 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
J5 Samsung ik ga naar mijn e-mail, ik kan wel berichten versturen maar kan geen mails ontvangen wel als ik over het scherm van onder naar boven schuif .<br />Hoe kan ik dat op een gewone manier berichten ontvangen zonder naar boven te schuiven

6 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
J5 Samsung ik ga naar mijn e-mail, ik kan wel berichten versturen maar kan geen mails ontvangen wel als ik over het scherm van onder naar boven schuif .<br />Hoe kan ik dat op een gewone manier berichten ontvangen zonder naar boven te schuiven

6 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
ik heb een samsung telefoon galaxy j5 die geef signalen en ik denk dat er gebeld word wat kan ik hier mee

6 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
hoe kan ik zien als ik over mijn limiet ben

5 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Sinds kort kan ik op de Galaxy j5 sommige emailberichten niet meer geopend krijgen en blijft hij maar zoeken en laden, maar er verschijnt geen bericht. Op de laptop zie ik de desbetreffende berichten wel en als ik het beantwoord heb vanaf de computer, kan ik het ontvangen bericht op de J5 wel lezen. Hoe los ik dit op?

5 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is helaas niet anders in te stellen.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt op een hardware defect. Maar om een softwarefout uit te sluiten kun je een goede backup maken (antw 2 veelgestelde vragen) en een fabrieksherstel uitvoeren. Werkt het daarna nog niet, neem dan contact op met de verkoper of fabrikant (je hebt 2 jaar garantie)

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Vaak niet. Deze worden opgeslagen in de app directory. Wat je wel kunt doen is de app bijvoorbeeld instellen dat je op media moet drukken alvorens deze gaat downloaden. Er zijn wel apps die overbodige foto's weghalen, bijvoorbeeld siftr uit de play store.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij Instellingen - gegevensgebruik - kun je als het goed is ook je mobiele data uit zetten. Ook al staat roaming aan, dan zou deze geen data moeten pakken

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen en zoek de applicatielijst. Zoek de radio en sluit deze handmatig af. Als het goed is moet deze melding dan stoppen.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - taal en invoer. Daar staan alle toetsenbord (layout) instellingen

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe mijn contacten terugkrijgen ?

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
hoe mijn contacten terugkrijgen ?

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk binnen de whatsapp app - instellingen - meldingen - meldings led. Werkt het niet, dan kun je wellicht de melding als popup activeren

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe krijg je bij een samsung galaxy j5 2016 licht bij de home knoppen?

5 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga bij de SMS app naar de instellingen -> Berichten -> MMS uitschakelen. Dan kun je gewoon doortypen en meerdere SMSjes versturen

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze opties zitten niet op alle Android apparaten. Het lijken op opties die Samsung zelf heeft ingebouwd. Daarom kan het zijn dat deze opties op dit toestel niet aanwezig zijn. Maar als ze wel aanwezig zijn, dan kun je vaak je notificatiebalk omlaag slepen en drukken op bewerken. Zo kun je extra iconen toevoegen of de bestaande opties vervangen.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk binnen de apps zelf om de meldingen te veranderen

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al eens opnieuw opgestart. (het kan eventueel ook zijn dat deze contacten op de simkaart staan en niet goed ingelezen werden. Of ze staan online en er was geen verbinding).

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze vraag is iets te vaag om te beantwoorden helaas. Wellicht is de gevoeligheid van je beeldscherm te gevoelig en druk je snel dubbel maal een letter in. In dat geval kun je kijken de bij instellingen of de gevoeligheid aan te passen is, of probeer swiftkey als alternatief toetsenbord. De laatste optie is een screenprotector om de gevoeligheid iets te beperken

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht moet je data roaming nog aanzetten. Instellingen - meer - mobiele netwerk - data roaming

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik wil privé nummers weer gebruiken maar zijn nu geblokkeerd

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik wil privé nummers weer gebruiken maar zijn nu geblokkeerd . Hoe doe ik dat



7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een goede backup te maken van al je gegevens (antwoord 2 veelgestelde vragen) en daarna een fabrieksherstel uit te voeren

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt om te beginnen een goede backup maken van al je gegevens/foto's e.d. Dit kan met Samsung Kies (antwoord 2 veelgestelde vragen) Probeer daarna een harde reset (zie antw 1 veelgestelde vragen). Werkt het dan nog niet, dan kan het zijn dat je speaker defect is. Heb je nog garantie, neem dan contact op met de verkoper of direct met een Samsung service center (locaties: http://www.samsung.com/be/support/servicelocation/ ). Ik heb verder nog een (onafhankelijke) reparateur gevonden http://www.gsmsinttruiden.be/

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik weet niet precies waar dit nu over gaat. MMS, SMS, email, iets van een app?

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik krijg geen geluid meer als ik iemand bel of gebeldt wordt wat is de oorzaak van dat

7 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je al geprobeerd opnieuw op te starten?

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Controleer eens goed de instellingen van de uitgaande email. Wellicht moet er nog een vinkje staan bij aanmelden bij server.

Werkt dat niet, dan kun je wellicht ook nog eens een andere mail app proberen my secure mail schijnt een goede te zijn. Je kunt het allicht eens proberen

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je je contacten met google gesynchoniseerd? Want dan denk ik dat ze weer terug zijn na het opnieuw opstarten

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk op https://www.jimmobile.be/nl/opties-diensten/configureer-je-gsm.html#/manufacturer/samsung/device/j500f-galaxy-j5/category/internet/topic/handmatig-instellen/1

en na de invoer van deze gegevens, start je toestel even opnieuw op

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb alle stappen opgevolgd en het werkt nog steeds niet... er komt te staan : '' deze webpagina is niet beschikbaar" als ik iets op google zoek. Het begint een beetje vreemd te worden want ik snap niet wat ik fout doe...

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe kan ik applicaties op startscherm kleiner maken

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer nogmaals een fabrieksherstel (zie antoord 1 veelgestelde vragen)

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is dit de NFC. Zet bij instellingen - NFC uit en kijk of dat je probleem oplost. Zo niet, maak een goede backup (antw 2 veelgestelde vragen) en voer een fabrieksherstel uit.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat je synchronisatie uit staat (en dat het handmatig moet). Via instellingen - accounts - email kun je deze aanzetten.

Het kan ook zijn dat je email gegevens niet goed staan. Loop deze na aan de hand van de emailgegevens van je email provider. Zet ook het vinkje eens aan bij aanmelden bij server.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je batterij gewoon goed is, neem dan contact op met de verkoper, want waarschijnlijk is er intern iets niet goed (als power indrukken + 20 seconden eventueel met volume omlaag niet werkt om op te starten)

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Antwoord 2 veelgestelde vragen..

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het internet verder wel werkt, dan moet het een fout in de app zijn (de app is ook nog niet uit-ontwikkeld). Het is afwachten op nieuwe updates denk ik om dit te verhelpen. Mocht je internet verder niet goed werken, dan kun je bij 3G instellingen en wifi kijken (tabblad op deze pagina)

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Lang indrukken, dan komt het startscherm naar voren en kun je de app daar neerzetten.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kopiëren met ES file explorer of een ander bestandsbeheer toepassing of wellicht via instellingen - opslag.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?