Swissvoice G50 senior

Swissvoice senior  g50 negro Nb

Stel een overige vragen vraag over de G50 senior


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de G50 senior.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de G50 senior? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Wat down met verbinding wifi

2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Nieuwe batterij kopen: https://www.hearplanet.nl/telefoons/accessoires/accu-swissvoice-g50-amplicomms-m50<br />Succes!

4 maanden en 2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wachtwoord is voor de beveiliging van je en/of je toestel en/of je simkaart. Waarom zou dat je weg willen hebben!?

4 maanden en 2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze kun je hier bestellen: https://www.hearplanet.nl/telefoons/accessoires/accu-swissvoice-g50-amplicomms-m50

4 maanden en 4 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze kun je hier bestellen: https://www.hearplanet.nl/telefoons/accessoires/accu-swissvoice-g50-amplicomms-m50<br />

4 maanden en 4 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Helaas, bij hearplanet niet meer beschikbaar. Nog andere locaties waar het te koop is?

3 maanden en 3 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Swissvoice g50 baterij is binnen enkele minuten weer leeg. Meerdere adapters gebruikt

1 jaar 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb dezelfde vraag, maar waar vind ik de antwoorden?<br />

3 maanden en 2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb dit opgelost door via: Tools/Systeem verlaten en dan gegoogled op whatsapp. Toen kon ik m updaten en nu doet whatsapp het! Ik zit nu alleen zelf nog met die rottige ‘Alert!’ Melding continu

4 maanden en 3 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

staat op vlietuig modus hoe kan ik dat verhelpen

1 jaar 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?