Toshiba Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover

Toshiba Excite AT10LE-A-10C Nb
Deze tablet is niet op voorraad
Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover: Android 4.2, 630 gram, 8 megapixel camera, NVIDIA Tegra 4, quad-core, 16 GB interne opslag, 2GB RAM, WiFi, 10.1 inch, XHD scherm

Lees een uitgebreide beschrijving van de Toshiba Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover

Stel een overige vragen vraag over de Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi Suite), Samsung (Samsung Kies), Alcatel (Alcatel suite) en Sony (PC Companion) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/tablets) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Kijk eerst of de fabrikant drivers heeft om te downloaden op de website voor de Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover, zo niet probeer dan PDAnet+ te installeren en sluit daarna de tablet aan op de computer http://pdanet.co/

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je tablet op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. ES file Explorer bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het tablet menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Ja, zet je wifi op altijd aan. Instellingen - wifi (de wifi punten lijst) - menu toets - geavanceerd - zet wifi op altijd aan. Anders gaat deze wellicht uit in de slaapstand

Vocht is vaak funest voor een mobiele tablet, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

Het Android besturingssysteem is open source, wat betekent dat elke fabrikant van het apparaat is vrij om Android te gebruiken op de apparaten. Echter, Google Play is een toepassing die alleen beschikbaar is voor apparaten die Google's compatibiliteitseisen passeren. Bovendien moeten fabrikanten het verkrijgen van een licentie van Google om de Google Play Store app installeren op hun apparaten.

Als uw apparaat niet beschikt over de Google Play Store app (eerst controleren), en uw toestel niet hier wordt vermeld, betekent dit dat uw apparaat waarschijnlijk niet wordt ondersteund voor gebruik met Google Play op dit moment U kunt contact opnemen met uw fabrikant van het apparaat voor meer informatie.

Verder kunt u proberen om te kijken op Google play store via een PC/Laptop om te kijken of applicaties geinstalleerd kunnen worden.

Staat uw apparaat er niet bij zijn er ook alternatieven en wellicht ook een ingebouwde app applicatie van de fabrikant.
Er zijn verschillende alternatieve applicatie winkels die je kunt downloaden en installeren op je tablet. Andere alternatieve app stores zijn websites waar vanaf je direct applicaties kunt downloaden. Met behulp van deze app store kun je simpel apk-files zoeken, downloaden en installeren op je Android tablet. Voorbeelden van alternatieve app stores zijn:


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele tablet verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele tablet er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele tablet.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Excite Pro AT10LE-A-10C WiFi 16GB + Keyboard Cover? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond