Nokia 220

Nokia Nokia 220 black 39%
Deze telefoon is niet op voorraad
220: Symbian Series 40, april 2014, 2 megapixel camera, Candybar formaat, 2.4 inch

Nokia De Nokia 220 scoort 3.8 uit 5 gebaseerd op 1 beoordeling. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Nokia 220
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de 220


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de 220.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Let wel op, je raakt je persoonlijke instellingen kwijt

Maak eerst een backup
1) Zorg dat het batterij percentage minimaal 80% is
2a) Bel *#7370# op het toetsenbord
2b) Werkt dat niet? Bel dan *#7380# op het toetsenbord
3) Voer de veiligheidscode in (standaard is dit 12345)
4) Wacht tot de telefoon herstart

Backup
Ga naar menu - instellingen - sync & backup
Druk op maak backup (deze wordt op de sd kaart opgeslagen
Om de beackup terug te zetten, druk je op backup herstellen

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Navigeer naar Menu, Berichten, Opties, Infodienst.
  • Kies voor Opties, Item, Zelf Toevoegen.
  • Bij Itemnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Itemnummer vul je 919 in.
  • Kies OK.
  • Kies NL-Alert, Opties, Abonnement.
  • Kies NL-Alrt, Opties, Direct Melden.
  • Kies Opties, Instellingen, Ontvangst, Aan.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de 220? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Hoe kan ik mijn Nokia 220 uitschalen ??

2 jaar 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk of je bij de instellinen (settings) kan komen en zoek dan de language instellingen (taal instellingen). Werkt dit niet of kun je het niet vinden, voer dan een fabrieksherstel uit

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Weg in de zin van verwijderen? Of weg in de zin van versturen?

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je al eens gekeken of je een aantal berichten zelf kunt wissen. Want wellicht is een maximum aan opgeslagen berichten op de telefoon

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ja, dat heb ik gedaan

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ja, dat heb ik gedaan

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht staat dan de automatische tijd ingeschakeld. Dan moet je deze eerst uitschakelen voor je handmatig de tijd kunt instellen

9 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wij hebben ook staan dat dit niet mogelijk is. Mocht het wel mogelijk zijn, dan kun je via de telefoon naar deze pagina gaan: http://www.whatsapp.com/s40/ en kijken of het alsnog werkt

9 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit via www.whatsapp.com te verkrijgen is, maar als het een ingebouwde app was, dan moet je wellicht een fabrieksherstel uitvoeren

9 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben wat hints geplaatst bij overige veelgestelde vragen. Als er een bepaalde foutcode wordt gegeven, dan kun je die ook doorgeven of even zelf op google zoeken naar de specifieke foutcode in combinatie met je toestelnaam

9 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?