Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de 220.
In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.
1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale.
Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:
Mobiele aanbieder: | SMSC-nummer (NL) |
Ben | +31624000000 |
KPN en Hi Mobile | +31653131313 |
KPN en Hi prepaid | +31653131314 |
Kruidvat prepaid | +31658807588 |
Lebara | +31626000230 |
Lycamobile | +31684000111 |
Simyo | +31653131313 |
Telfort | +31626000230 |
T-Mobile | +31624000000 |
Tele2 Mobiel | +31640191919 |
Vodafone | +316540881000 |
Mobiele aanbieder: | SMSC-nummer (BE) |
Mobistar | +32495002530 |
Proximus | +32475161616 |
Orange | +32486000005 |
Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.
Let wel op, je raakt je persoonlijke instellingen kwijt
Maak eerst een backup
1) Zorg dat het batterij percentage minimaal 80% is
2a) Bel *#7370# op het toetsenbord
2b) Werkt dat niet? Bel dan *#7380# op het toetsenbord
3) Voer de veiligheidscode in (standaard is dit 12345)
4) Wacht tot de telefoon herstart
Backup
Ga naar menu - instellingen - sync & backup
Druk op maak backup (deze wordt op de sd kaart opgeslagen
Om de beackup terug te zetten, druk je op backup herstellen
Koop een screenprotector en kijk of de gevoeligheid dan minder is.
Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type.