Profoon Fysic PM-676

PM-676 14%
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de PM-676


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de PM-676.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de PM-676? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit zal waarschijnlijk een instelling zijn die is aangepast. Ik weet wel dat als je M2 intoetst dat deze melding dan verdwijnt

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ijn stem actief verdwijnt niet van dispaly

4 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Er staat nood situatie in het scherm boven <br />De tijd is dat dan dat me schoonmoeder <br />Geen bereik heeft.

10 maanden en 3 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Er staat nood situatie in het scherm boven <br />De tijd is dat dan dat me schoonmoeder <br />Geen bereik heeft.

10 maanden en 3 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hier ook zo op mijn vaders mobiel dit al kunnen oplossen?

10 maanden en 2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

http://www.profoon.nl/media/blfa_files/PM676-manual-NL-v2.0-web.pdf

Hoofdstuk 8: Geluid - Algemeen -
Aanpassen - Toetsen: Hier bepaalt u of bij het indrukken van toetsen een klikgeluid of een toontje
klinkt. Ook is het mogelijk hier in te stellen dat de cijfertoetsen bij indrukken uitgesproken moeten worden. U kunt ook het toetsgeluid op stil zetten.

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als dit sporadisch is, dan lijkt het op een netwerk fout. Als het altijd is, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kun je vinden bij hoofdstuk 8 in de handleiding http://www.profoon.nl/media/blfa_files/PM676-manual-NL-v2.0-web.pdf

je hebt wel adobe reader nodig (te vinden via google)

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

sorry heb t gevonden. dacht net als bij andere oude telefoon op toetsenbord te moeten doen ,maar hier zit schuif a d zijkant

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Top! Mocht iemand anders dit probleem hebben zijn we dankbaar dat je ook een antwoord hebt achtergelaten

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is er wellicht een defecte simkaart of deze zit niet goed in het toestel. Als je een vervangende simkaart probeert en het werkt dan nog niet, neem contact op met de verkoper

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om eens door te klikken naar belsimpel of coolblue. Deze winkels hebben een enorme klantenservice om je te helpen met het maken van een beslissing.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik betwijfel dit. Waarschijnlijk druk je toch op een knop en doet de telefoon dan een standaard handeling.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al bij het tabblad handleidingen gekeken op deze pagina?

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als dit een keuze is in het talen menu wel, zo niet, dan kun je wellicht eens contact opnemen met fysic.nl

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben geen specifieke handleiding gevonden, wel een van een soortgelijk toestel. Zie het tabblad Handleidingen op deze pagina.
Dit is een GSM telefoon,je kunt er dus ook mee SMSen. Voor meer informatie kun je de productpagina vinden (ook op de Handleidingen pagina)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wij kunnen hier niet veel aan veranderen helaas. Onder senioren toestellen vallen niet alleen toestellen met een sos knop of luid geluid, maar ook toestellen met iets meer gebruiksgemak, of grote toetsen. Specificaties onderling verschillen

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Heeft iemand een handleiding voor me van de Profoon PM 676?
En kun je er mee een SMS sturen?

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?